מי אנחנו?

החברה המובילה בתחום
ההלוואות בישראל

הלוואה מיידית עם “loan4me” , מייצרת הזדמנויות אשראי חדשות בישראל. היכרות עם השוק המקומי מאפשרת לנו להתאים לכל לווה בישראל את ההלוואה המתאימה ביותר בהתאם לצרכיו הפיננסיים, מה שמקנה לו גמישות ומעודד צמיחה כלכלית.

פועלים יחד. מצליחים יחד.

אנחנו מספקים פתרונות אשראי ללקחות פרטיים ועיסקיים, כל מערכות היחסים שלנו עם הלקוחות מבוססות על אמון הדדי מתן ידע וכלים פיננסיים נרחבים.

עם יכולת גיוס אשראי ופתרונות אשראי שאין בשום מקום אחר אנחנו שואפים לספק לכל אדם בישראל הזדמנויות לקבל הלוואה מיידית ולצאת לעצמאות כלכלית וצמיחה חדשה. אם אתם מחפשים מקור אמין להלוואה הבאה שלכם, אל תחפשו רחוק יותר אנו נחסוך לכם הרבה זמן יקר.

חברתינו מגייסת הלוואות מיידיות מגופים גדולים ואמינים כגון: בנקים, חברות אשראי, חברות ביטוח, והלוואות חברתיות.

למה כדאי לקחת הלוואה מאיתנו?

בדיקת זכאות להלוואה מיידית תוך פחות מדקה ואנחנו נבדוק אם מגיע לכם לקבל הלוואה. על ידי מילוי טופס בדיקת זכאות דיגיטלי קצר, האורך פחות מדקה. Loan4me תתאים לכם את ההלוואה הטובה ביותר ותאפשר לכם לקבל אישור עקרוני להלוואה תוך שניות בודדות, אנחנו נדאג לכם לכל השאר מבלי שתצטרכו לצאת מהבית.

דיסקרטיות

ללא שום תפיסת מסגרת אשראי בחשבון הבנק

ללא חיובים מיותרים

עמלת פתיחת תיק ללא עלות

פשטות

הלוואות דיגיטליות לכל מטרה ללא בירוקרטיה

הלוואות מיידיות
על קצה המזלג...

להציע ללקוחות שלנו יותר אפשרויות לקבלת הלוואות מיידיות, לקוחות שנדחו על ידי הבנק אצלנו יקבלו מענה לגבי ההלוואה שהם צריכים, בין אם זה לעסק, שיפוץ בית, קניית רכב או כל מטרה אחרת.

חברת loan4me מאפשרת הלוואה מיידית באמצעות הטופס הדיגיטלי, מרגע סיום מילוי הטופס ועד 3 שעות החברה מגייסת הלוואה בסכום של עד 200 אלף שקלים, החברה גייסה מעל לעשרות אלפי לקוחות הלוואות מרוצים.

אנו מספקים ללקוחותינו הלוואות חוץ בנקאיות ללא תפיסת מסגרת אשראי בנקאית, ומציעים את כל סוגי ההלוואות. הלוואה מיידית, הלוואה לרכב, הלוואה ללימודים הלוואה לסגירת המינוס והלוואה לכל מטרה ועוד.  בחברתנו מאמינים בלספק את ההלוואה האידיאלית עבור הלקוחות בתנאים מצוינים ובתהליך קצר ופשוט.