הלוואה מהירה

הלוואה מהירה

הלוואה מהירה

כל אחד מוצא את עצמו נזקק להלוואה מידי פעם. ההתייקרויות האחרונות במשק לא מותירות ברירה ואנשים רבים מוצאים את עצמם מחפשים אחר הלוואה מיידית שתסייע להם לכסות את המינוס בבנק. במקרה כזה מרבית הפעמים הבנק מסרב לאשר את הבקשה ואז פונים לקבל מימון חוץ בנקאית.

מהי הלוואה מהירה חוץ בנקאית?

מדובר בהלוואה הניתנת על ידי גורמים חוץ בנקאיים שהם לא הבנק. זה יכול להיות חברת ביטוח, חברת אשראי, חברת מימון פרטית או אפילו איזו קרן פילנטרופית. הלוואות אלו מתאפיינות ביתרונות לא מעטים. רבים פונים דווקא לענף החוץ בנקאי בגלל האפשרות לקבל אישור מיידי שלא פוגע במסגרת האשראי.

למה הלוואה מיידית היא מבוקשת?

בחישוב פשוט, כל יום שאדם נמצא במינוס מעבר למסגרת שלו בבנק, הוא משלם ריבית לא מבוטלת. ההמלצה במקרים כאלו היא ליטול הלוואה ולהימנע מתשלום ריביות גבוהות כל כך. כך אומנם משלמים את מחיר הריבית על האשראי המהיר, אך נמנעים מלשלם ריבית הרבה יותר יקרה על המינוס בבנק (שעלול להימשך לתקופה בלתי מוגבלת כל עוד והמינוס לא מוסדר).

הלוואה מיידית מבוקשת במקרים שונים כמו עסקאות מזדמנות שחבל לפספס, הוצאה דחופה ופתאומית שלא ניתן לדחות, מימון טיפול רפואי נדרש ועוד מגוון מקרים.

הנטייה של אנשים היא לפנות בעת חיפוש אחר הלוואה, לבנק המנהל את חשבון הבנק שלהם. ואכן, כדאי לפנות ולבקש אשראי ממספר גופי מימון. אך כאשר מדובר בצורך דחוף, הבנק לא יוכל לספק מענה מתאים. ההלוואות הבנקאיות אורכות זמן רב עד לאישורן. יש כאלו הפונים ליטול אשראי חוץ בנקאי מיידית אותה הם מתכננים לפרוע כאשר יקבלו את אישור הבנק למימיון הנדרש.

הלוואה מהירה

יתרונות ההלוואות החוץ בנקאיות

אז נכון, מימון מחוץ לבנק הן מהירות וניתן לקבל אותן מהיום להיום ואפילו תוך כמה שעות. אבל יש להם עוד יתרונות מלבד המהירות:

  • מימון למסורבים – גם במקרי קצה כשהבנק לא מאשר את אשראי בגלל דירוג אשראי נמוך, הלווה יכול לפנות לגופי מימון חיצוניים לקבלת מימון.
  • מימון הלוואה גמישים – על אורך תקופת המימון, גובה ההחזר החודשי ומסלולי מימון  ניתן להתגמש עם הגוף המממן בקלות. אין לגופי מימון חיצוניים הגבלות על התנאים שהם יכולים להציע ללווים וכך הלווים יכולים להנות מתנאי מימון מותאמים לצרכים שלהם.

תשובות לשאלות שרציתם לשאול אך לא העזתם לשאול!

 

כאשר תפנו לגוף מימון חיצוני בבקשה לקבלת הלוואה, הוא עסוי לבדוק את הנתונים האישיים שלכם, גובה ההכנסות, יכולת ההחזר ודירוג האשראי שלכם. הנתונים משתנים בין חברת מימון אחת לשניה.

 

הענף החוץ בנקאי הוא רחב ויש חברות רבות המציעות הלוואות חוץ בנקאיות. חשוב לזכור לחפש מקור מימון אמין הפועל על פי חוק ורק אליו לפנות. על פי החוק גוף כזה צריך רישיון למתן הלוואות מטעם משרד האוצר. לאחר פנייה אל מספר מקומות כאלו, ניתן לערוך השוואה בין תנאי ההלוואות השונים.

 

סוגים שונים של הלוואות מהירות זמינות בשוק לרוב בין עשרות אלפי שקלים ועד 200,000₪, תלויים בגוף המלווה וביכולת ההחזר של הלווה.

 

ברוב המקרים, תוכלו לקבל את הכסף תוך 72 שעות, ולעיתים נדיבות ניתן לקבלו תוך כמה שעות.

 

מחפשים אשראי חוץ בנקאית? יש לנו מה להציע לכם!

אצלינו ב-loan4me תוכלו לקבל הצעות להלוואות משתלמות מותאמות לצרכים האישיים שלכם. כי על זה אנחנו שמים דגש. כל אשראי צריך להתאים ליכולות הלווה. לווה שמתחייב על הלוואה שהוא לא יכול לעמוד בה מבחינת גובה החזר חודשי לדוגמא,  מכניס את עצמו לתסבוכת כלכלית. אצלינו מנסים להתאים את ההלוואות ליכולות הלווה בכדי שהמימון אכן תסייע לו לצאת מהעומס הכלכלי אליו הוא נקלע. מוזמנים כבר עכשיו ליצור קשר לקבלת הצעה משתלמת.

עברו לקבלת :הלוואה מיידית

שתפו את המאמר

השאירו פרטים לקבלת
הלוואה מיידית!

עוד מאמרים