כיצד לקבל הלוואות לניתוח?

לקבל הלוואות לניתוח

כיצד לקבל הלוואות לניתוח?

מצב רפואי המצריך ניתוח אינו רק מטריד פיזית, אלא לחץ כלכלי הקשור בעלויות הרפואיות מוסיף עוד יותר לדאגה. קשה עוד יותר להתמודד עם הוצאה בלתי צפויה כאשר אתה מהגר או בעל ויזה וצריך לדאוג לחשבון לא צפוי. ייתכן שלא עומד לרשותך הסיוע הכספי הנדרש, והסדרת הכספים מיידית אינה קלה כפי שזה נשמע. אז כיצד לקבל הלוואות לניתוח?

כמה עולה ניתוח?

עלויות הניתוח, בדרך כלל, משתנות מהליך אחד למשנהו. זה בעיקר בגלל שיש הרבה הוצאות תוספות שמתווספות לחשבון הרפואי.

עלויות חדר ניתוח הן מהחשובות ביותר. אלה נגבים לרוב על בסיס שעתי. לאחר מכן עלות המנתח ועלויות ההרדמה. לפני זה, יש חבורה של עלויות לפני הניתוח שמטופלות. זה כולל ביקורים תכופים של מנתחים ורופאים, זריקות הכרחיות וכדומה. חיובי בית החולים כלולים גם בעלות הניתוח הכוללת. לבסוף, ישנם כמה ניכויים שנעשו מחברת הביטוח וכמה הוצאות לא רפואיות כמו נסיעות וטיפול בילדים וכדומה.

הלוואה מיידית אונליין

עלות הניתוחים משתנה בהתאם. לדוגמה, ניתוח קרנית עשוי לעלות לך 17,000 שקל, אך ניתוח אנגיופלסטי עשוי להיות כפול מזה. מצד שני, אתה יכול לקבל החלפת מפרק ירך תמורת 30,000 בעוד שהחלפת מסתם לב עשויה לעלות לך 170,000 עצום!

כיצד לשלם עבור עלויות ניתוח?

תשלום עבור עלויות הניתוח עשוי להיות די הכאב. זה קשה במיוחד כאשר אינך מכוסה בביטוח. וכשיש איזה מקרה חירום רפואי בסימן שאלה, השגת כסף מהירה היא המהות.

הלוואה מחסכון פנסיוני

הלוואה מחיסכון פנסיוני אמנם אינה אידיאלית, אך לפעמים זו האופציה היחידה העומדת לפנינו במצבי חירום רפואיים. כשמדובר בתוכניות הפרישה של 401k או 403b, אתה יכול לקחת הלוואה כנגד הכספים שנצברו. אבל, יש כאן מלכוד. האדם יכול לנצל רק כ-50% מהיתרה עם הגבלה של עד 50,000 שקל. זה אולי לא מספיק עבור רוב הניתוחים. חוץ מזה, לעולים, שלא עובדים יותר מדי זמן בארץ, אולי לא נחסכו גם הרבה כספי פנסיה!

עוד על: כיצד לקבל הלוואה קטנה?

הלוואות להון עצמי

זוהי אפשרות שימושית נוספת תוך תשלום עבור עלויות הניתוח. יש לך אפשרות לקחת הלוואה כנגד הנכס שלך. איך זה עובד? לדוגמה, השווי הנוכחי של הנכס שלך הוא 1.500,000 שקלים. עם זאת, בהתבסס על היסטוריית ההחזרים שלך לבנק, אתה חייב 200,000 שקלים נכון לעכשיו. לפיכך, אתה יכול לקחת הלוואה כנגד 100,000 שקלים העודפים.

היתרון כאן הוא שקל יותר לקבל הלוואות אלו. עם זאת, הרבה מהגרים בישראך אינם מחזיקים בנכסים במדינה. כתוצאה מכך, אין באפשרותם להבטיח הלוואה להוצאותיהם הרפואיות.

מימון המונים רפואי

מימון המונים רפואי כרוך בגיוס כספים באמצעות קמפיינים ותורמים. למרות שזה עשוי להיראות כמו פתרון קל למדי בהתחלה, ייתכן שסכום הכסף שנוצר לא תמיד יספיק לעלויות הניתוח. חוץ מזה, יש אי ודאות גסה לגבי כמה כסף מסע פרסום מסוים יכול לגייס.

הלוואות קטנות

הלוואות אישיות

הלוואות אישיות דורשות ריביות גבוהות, אך הן עדיין האפשרות הנוחה ביותר לתשלום עלויות רפואיות. מכיוון שאין בטחונות בצורת הבית או הנכס שלך, הלוואה זו אינה מובטחת והיא תלויה בעיקר בהכנסה ובניקוד האשראי שלך. לפעמים, ישנן הצעות שונות להלוואות אישיות הניתנות על ידי בתי החולים והמנתחים המתאימים. הרעיון פשוט. זוהי שיטה מהירה לייצר מספיק כסף. אם הריבית הגונה, עדיף לבחור באפשרות זו.

קבלת הלוואה לניתוח עם סטייל: 3 שלבים פשוטים

בדקו זכאות בקישור: הלוואה דיגיטלית.

קבל את הכספים שלך ושלם את החשבון שלך

לאחר אישורך, תתבקש לחתום על שטר חוב והכספים ישוחררו לך לאחר ביצוע הפורמליות הנדרשות. בדרך כלל, התהליך כולו מהיר ופשוט ולוקח רק כמה ימי עסקים.

התחל לבצע תשלומים חודשיים

ניתן לבצע את הניתוח עם הסכום ששילם, או לחילופין, ניתן לשלם את החשבון המתוכנן כנגד הניתוח, ולהתמקד בבריאותכם. התאושש בעצמך, והמשיכו לשלם תשלומים חודשיים כדי לשלם את ההלוואה!

עברו לדף הבית: הלוואות מיידיות.

שתפו את המאמר

השאירו פרטים לקבלת
הלוואה מיידית!

עוד מאמרים