הלוואות למחזיקי כרטיסי אשראי

הלוואות למחזיקי כרטיסי אשראי

הלוואות למחזיקי כרטיסי אשראי

האם יש דבר כזה הלוואות למחזיקי כרטיסי אשראי? כן, קיימים גופים רבים המעניקים הלוואות באמצעות כרטיס אשראי. היתרון המשמעותי של הלוואות למחזיקי כרטיס אשראי הוא שחברת האשראי המציעה את ההלוואה אינה צריכה לקבלת אישור מהבנק על מנת לספק את ההלוואה, ואתם יכולים לקבל את ההלוואה במהירות ובלי בעיות.

אם אתם מחזיקים בכרטיס אשראי, ישנן הרבה אפשרויות לקבל הלוואה. אם אתם זקוקים למסגרת אשראי נוספת? בימים אלה, כאשר השימוש בכרטיס האשראי האישי מחליף את המזומן והופך לפופולרי יותר ויותר, ניתן לקבל הלוואה עם תנאים ונתונים המתאימים לכם דרך חברתינו Loan4Me תוכלו עוד היום לקבל הלוואה בקלות ובמהירות.

הלוואות למחזיקי כרטיסי אשראי -זה קל, ומהיר?

רוב האזרחים בישראל מחזיקים בכרטיסי אשראי בשל הנוחות והאפשרויות התשלום שהם מציעים. בעזרת הכרטיסים, אפשר לבצע תשלומים בקלות ובלי צורך בכסף מזומן בארנק ובעוד מתלכלך בתשלום מציק. הם מציעים גם אפשרות לפירוס תשלומים לרכישות גדולות. כל כרטיס אשראי מונפק בהתאם ליכולות הפיננסיות של האדם הספציפי, ואין לחרוג ממסגרת האשראי.

האפשרות לקבל הלוואה לבעלי כרטיס אשראי הפכה לאחת מהדרכים המובילות והנפוצות. בעל כרטיס אשראי יכולים לקבל הצעה מחברות אשראי שונות. הלוואות אלו ניתנות בסכומים של החל מ-5,000 ש"ח ועד מאות אלפי שקלים. הלוואות אלו נקראות גם בשמם הלוואות אקספרס, ונחשבות גם להלוואת חוץ בנקאית לכל דבר ועניין.

הרבה אנשים מחזיקים בכרטיסי אשראי בגלל הנוחות והאפשרויות שהחברות המנפיקות כרטיסי אשראי מציעות, כגון פריסת תשלומים לרכישות גדולות ותשלומים בסוף החודש צבירת נקודות וכו… החברות מכירות כבר את הלקוח רמת ההכנסה שלו, כמה הוא מבזבז בחודש, ולכן כל כרטיס אשראי מונפק בהתאם ליכולות הכספיות של האדם הספציפי. ויש לו מסגרת אשראי קבועה.

הלוואה בכרטיס אשראי – מידע כללי

הלוואות למחזיקי כרטיסי אשראי הן הלוואות חוץ-בנקאיות שאינן משפיעות על מסגרת האשראי בבנק. זו הלוואה מהירה בתנאים יחסית נוחים, אך חשוב להדגיש כי הריבית על ההלוואה בכרטיס אשראי גבוהה יותר מהריבית הממוצעת על ההלוואות דרך הבנקים.

הלוואות בכרטיס אשראי מתאימות בדרך כלל לאנשים שנדחים על ידי הבנקים ולכל מי שמעדיף לקבל הלוואה חוץ בנקאית במהירות ובלי ביורוקרטיה. היתרונות המרכזיים של הלוואות בכרטיס האשראי הם:

1. נוחות: תהליך הבקשה והאישור מתבצעים במהירות ובקלות דרך כרטיס האשראי, ללא צורך בתהליכים ארוכים ומסורבלים בבנק. ההלוואה אינה פוגעת במסגרת העובר ושב בבנק. הלוואה ללא צורך בערבים וביטחונות.

2. גמישות: ניתן להשתמש בלוואה בכרטיס האשראי לצורך כל מטרה שיש לך, כגון רכישת מוצרים, שיפוץ בית או נסיעה לחו"ל. הלוואה מיידית ללא צורך בערבים וביטחונות.

3. פיקוח וניהול נוחים: דרך הכרטיס האשראי, ניתן לעקוב אחרי הוצאותיך, לקבל דוחות ולנהל את החשבון בצורה נוחה ומרוכזת. ניתן לפרוע את ההלוואה בכל זמן, ללא הודעה מוקדמת וללא עמלת פירעון מוקדם.

4.ההלוואה המהירה והדיגיטלית אינה דורשת שליחת מסמכים וניתן לקבל את הכסף תוך 24-48 שעות. ההלוואה מיועדת לכל מטרה ומציעה תנאים נוחים יחסית ללקוחות מכל הבנקים.

הלוואות למחזיקי כרטיסי אשראי

מה הריבית? דרך חברות האשראי

עם עליית הריבית ,עולה השאלה כמה ריבית יהיה עלינו לשלם על ההלוואה. נניח שבעקבות המחיר הגבוה, חשוב לזכור שחברות כרטיסי האשראי מחשבות את הריבית בהתאם לפרמטרים כגון: דירוג האשראי ורמת סיכון, גובהה המימון, משך תקופת המימון, סוג הכרטיס וכיוצא בזה. חלק מחברות כרטיסי האשראי מציעות ריבית נמוכה יותר ללקוחות ש מחזיקים בכרטיס מועדון פרמיום.

ערכנו סקר שוק עבורכם והבאנו את התוצאות בטבלה הבאה, המציגה את הממוצע של הריביות המשוערות ותקופת ההלוואה עבור חברות כרטיסי האשראי. הנתונים הם:

תנאי תשלום/ריבית/חברה ריבית שנתית פריסת תשלומים
לאומי קארד -מקס 6%-15%  בן – 12 עד – 84 תשלומים
ישראכרט 6%-15%  בן – 12 עד – 84 תשלומים
 ויזה כאל 6%-15%  בן – 12 עד – 84 תשלומים
אמריקן אקספרס 6%-13%  בן – 12 עד – 84 תשלומים

צוות המומחים שלנו עונים על שאלות רלוונטיות לגבי הלוואות למחזיקי כרטיסי אשראי:

מה התנאים לקבלת אישור הלוואות למחזיקי כרטיס אשראי?

התנאים הכלליים לאישור הלוואות למחזיקי כרטיס אשראי הם:

גיל 21 ומעלה לפחות.

אתה צריך להחזיק כרטיס אשראי.

דירוג האשראי שלך צריך להיות גבוה מ-400 ומעלה.

כדי לקבל הלוואה, דו"ח היסטוריית האשראי שלך חייב להיות ירוק, ובלי צ'קים חוזרים או תיקי הוצאה לפועל פעילים.

אי עמידה בפירעון החזר ההלוואה עלול לגרור ריבית פיגורים יקרה והליכי הוצאה לפועל.

מה היתרון הבולטות של הלוואות למחזיקי כרטיס אשראי?

היתרון הבולטות של ההלוואות למחזיקי כרטיס אשראי מתאפיינות בכך שהן מספקות את האפשרות לקבל הלוואה במהירות, בתוך או מחץ למסגרת האשראי שלכם, כפי שנקבע מראש. ברוב המקרים, ההלוואה אינה תופסת מקום במסגרת האשראי ואין צורך במסמכים – הכל נעשה בדרך מהירה.

מה אופן הפעולה של הלוואות למחזיקי כרטיס אשראי?

כשאתם מבצעים עסקאות בלי להשתמש בכסף מזומן ובמקום זאת משתמשים בכרטיס האשראי שלכם, אתם למעשה מקבלים הלוואה מחברת האשראי ומה שקורה הוא שאתם מחזירים אותה בתאריך שנקבע מראש. כמובן שישנם גם מוצרים שמוצעים למחזיקי כרטיסי האשראי, עליכם לשלם ריבית על ההלוואה כפי שנקבע.

מה החיובים שאני צריך לשלם בעקבות לקיחת הלוואות למחזיקי כרטיס אשראי?

החיובים הנוספים שעליכם להתמודד איתם כתוצאה מלקיחת הלוואות על ידי בעלי כרטיסי אשראי הם בסכום מסוים בתור דמי כרטיס. לכל חברת אשראי יש חברות ומועדונים עם תעריפים שונים, לכן הסכום הנוסף שתצטרכו לשלם הוא דמי החבר לכל מועדון והתנאים שלו.

איזה מסמכים נדרשים לשם אישור הלוואות למחזיקי כרטיס אשראי?

רוב ההלוואות למחזיקי כרטיסי אשראי מאושרות מראש ואינן דורשות ערבויות. אין צורך להציג מסמכים כמו תלוש שכר, תעודת זהות, עובר ושב ועוד… כאשר מגישים בקשה להלוואה באמצעות כרטיסי האשראי.

מה ההבדל בין הלוואה רגיל הלוואה למחזיקי כרטיס אשראי?

ההבדל העיקרי בין הלוואות לבעלי כרטיסי אשראי הוא שישנה מגבלה על משיכת מזומן דרך הכספומט והכסף יושב בכרטיס ולא בעובר ושב במקרה של הלוואה רגילה. הכסף נמצא בחשבון ולא בכרטיס, ולכן יתכן שתרגישו שיש לכם יותר כסף זמין בחשבון ותתפתו לבזבז יותר.

מה יכול להשפיע על הזכאות לקבלת הלוואות למחזיקי כרטיס אשראי?

אם חזר לכם צ'ק או שלא עמדתם בהוראות קבע והתשלום הוחזר לכם במהלך החצי השנה האחרונה זה יכול להשפיע לרעה על קבלת ההלוואה, דירוג האשראי הוא גורם משמעותי שמשפיע על תנאי ההלוואה שתקבלו. אם יש לכם היסטוריית החזרי אשראי תקינה, יש לכם זכות לקבל הלוואות.

Loan4me

אנחנו מציעים ללקוחותינו הלוואות מיידיות לבעלי כרטיס אשראי. אנו מאפשרים לכל אדם שזקוק לצאת לחופשה, לעשות אירוע משפחתי, או להחליף את הרכב, להגשים את החלום. ולהגיש בקשה עוד היום ולקבל אישור מיידי ומהיר, ללא המון בירוקרטיה תוך פחות מיום עסקים אחד.

בדוק זכאות להלוואה מיידית עבור לדף הבית

שתפו את המאמר

השאירו פרטים לקבלת
הלוואה מיידית!

עוד מאמרים